Teraz jest 21 maja 2018, o 13:51

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 maja 2018, o 01:12 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2018, o 15:56
Posty: 8
Panowie proszę o pomoc i diagnozę jednego błędu . Bmw e46 318i z silnikiem m43 , kupiona już nie na chodzie . Sprzedający zapewniał że jest to wina pomyłki przy wymianie akumulatora , w miejsce plusa podpięto minus i odwrotnie . Słabo ciężko mi w to wierzyć ale nie wnikałem , ładna czarna w dobrym stanie brałem . Powracając do tematu - Panowie .... wymieniłem .. komputer wraz z ews i pestką z kluczyka ( ponieważ przy próbie odpalenia było tylko cykanie , przypuszczałem spalenie kompa wraz z ews ) . Do tego wymieniłem czujnik wałka rozrządu i całą resztę klamotów . Na dzień dzisiejszy .... silnik kręci ... brak iskry ...brak napięcia na pompie paliwa ... inpa błąd 124 Baterriespannung Hauptrelais ...
Panowie co to cholerstwo oznacza ???
Wszystkie bezpieczniki i przekazniki wymieniłem na nowe ( przekazniki przełożone z samochodu na chodzie , kompletnie wszystkie przód pod maską koło komputera i te za schowkiem )
już nie mam pojęcia co to za cholerstwo
w inpie nie pokazuje mi żadnego innego błędu oprócz tego
wskazuje że ews niczego nie blokuje
Pierwszy raz spotykam się z takim błędem - pomoże ktoś ?????????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2018, o 21:16 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2016, o 20:33
Posty: 26
http://e46forum.pl/baza-kodow-bmw-tluma ... -bmw-10317
szukaj tutaj może coś znajdziesz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2018, o 22:54 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2018, o 15:56
Posty: 8
Serdeczne dzięki Kolego
już całkiem zwariowałem , nie wiem o co chodzi , komputer wymieniłem razem z ews , obudowa stacyjki i kluczykiem , auto kręci kręci a co z tego jak brak iskry i pompa nie chodzi . Na krótko pompa normalnie pracuje . Nikt nie wie co to za błąd , jakiś dziwaczny ,wynika że to jakiś przekaznik ale który ale który


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2018, o 23:06 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2018, o 15:56
Posty: 8
Niby problem z napięciem akumulatora , ciekawe tylko co to ma wspólnego z tym że nie ma ani iskry ani pompa nie pracuje , może zbyt małe napięcie - ale szczerze wątpię . Wydaje mi się że to coś z komputerem może odcina iskrę i pompę - ale z drugiej strony dziwne i nie wiem czemu miał by to zrobić . Do tego non stop kontrolka check engine


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2018, o 21:58 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2016, o 20:33
Posty: 26
Wymień akumulator na inny pożycz od kogoś bo może cela padła i się komp bo jakieś zwarcie buntuje nie podpinaj przez same kable bo może być za mały prąd włóż inny akumulator i zobacz co się dzieje. Może głupi pomysł ale jakiś. Ostatnio u kolegi tak było ale to był opel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2018, o 22:53 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2018, o 15:56
Posty: 8
Dzięki za próbę pomocy . Już to robiłem dwa inne nowe akumulatory i nic ... dalej to samo
Dalej nie wiem co to za cholerny kod 124 co on oznacza . Ok niskie napięcie akumulatora , do tego jakiś bezpiecznik czy przekaznik akumulatora mimo że praktycznie wszystkie wymieniłem nawet te ukryte w skrzynce bezpieczników i dalej to samo . Ciekawe skąd ten check engine , do tego brak prądu na pompie i brak iskry . Normalnie czarna magia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL