Teraz jest 18 sty 2019, o 14:26

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 mar 2014, o 08:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2013, o 17:47
Posty: 169
Oczywiście nie zniechęcam, ale ja mam M54B25 w automacie w gazie (bo akurat na benzynie też sobie nie wyobrażam) i moje średnie spalanie oscyluje w granicach 13lgazoliny gdzie 10-11 przypada na fajną jazdę w trasie a 16-19 miasto. Dodam tylko, że moje małe miasteczko nie sprzyja małemu spalaniu bo cały czas jest 1,2,3, i hamowanie. Uważam że w większym mieście mogłoby być mniej.

Nie zmienia to faktu,że ostatnio zrobiłem 300km samego miasta za niecałe 150zł a więc to i tak tanio, a jaka frajda :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2014, o 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2013, o 01:43
Posty: 563
Lokalizacja: KUJ-POM
Jaro teraz to już mnie zwaliłeś a tropu :shock: ja większość a raczej tylko jeżdżę po małym mieście jakim jest słynne uzdrowisko Ciechocinek i jak miała by mi palić 16 to by mnie z butami wciągneła... :lol: Katar14 już mnie przekonał do M54b25TU bo chyba tak jest oznaczony motorek na podwójnym vanosie a tu nagle szok :shock: Zastanawiam się jeszcze czy lepiej kupić z gazem czy może gaz założyć po kupnie? Silnik który już kilka latek śmiga na gazie może trochę odchodzić od rasowego benzyniaka. A jaki gaz polecacie do tych silników jaki sterownik jakie wtryski?
Katar14 z kablami do gazu to nie mam problemu bo jestem w posiadaniu prawie wszystkich wtyków do LPG jak pisałem juz gdzieś tutaj na forum zajmuje się trochę diagnostyka BMW DIS INPA itp lecz do gazu jakoś mnie nie ciągnie, robiłem może z 10 albo 20 aut ale jakoś nie ciągnie mnie do tego. Dzięki za wszelkie info i pozdrawiam ///

_________________
/// E39 M52B25 Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2014, o 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2013, o 01:43
Posty: 563
Lokalizacja: KUJ-POM
Odświeże kotleta :) Jak na pierwszy rzut oka rozróżnić silniki 2.5 170KM a 192KM ? Chodzi mi o to , że otwieram maskę i już wiem że to 192KM lub 170Km jak pisałem wyżej szukam E39 z tymi silnikami tylko do końca nie moge sie zdecydować który wybrać i który bardziej ekonomiczny pzdr.

_________________
/// E39 M52B25 Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2014, o 22:06 
Offline

Dołączył(a): 26 cze 2014, o 19:28
Posty: 14
192km:

Obrazek

170km:

Obrazek

Jak zapewne zauwazyles najbardziej róznią sie kolektorem ssącym. to tak na szybko :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2014, o 13:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2013, o 01:43
Posty: 563
Lokalizacja: KUJ-POM
A 2.5 170km wychodziło z podwójnym vanosem ? Dziękuje dav3 za odpowiedź, tak też właśnie się domyślałem że po kolektorze.

_________________
/// E39 M52B25 Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2014, o 22:22 
Offline

Dołączył(a): 1 cze 2013, o 21:21
Posty: 72
Lokalizacja: Legnica
Tak wychodziły 2,5 z podwójnym,a oznaczenie 525 :) tylko z podwójnym vanosem ma trochę więcej koników nie 170 jak 523.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2014, o 00:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2013, o 01:43
Posty: 563
Lokalizacja: KUJ-POM
georgii źle mnie zrozumiałeś, bo właśnie pytałem czy 2.5 170KM wychodziły z 2Xvanos bo 2.5 192 KM to wiem że są na podwójnym vanosie i te 192 konne w E39 wychodziły po lifcie czyli od 09.2000r jak było już pisane wyżej prawda?
Pytam o takie szczegóły bo szukam jakiejś ciekawej E39 właśnie, i tak wszyscy w tym temacie polecają te silniki. Jako że mam ograniczony fundusz ciężko mi coś wyniuchać.

_________________
/// E39 M52B25 Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lip 2014, o 01:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2013, o 01:43
Posty: 563
Lokalizacja: KUJ-POM
Z racji tej że na oko to jak mówią chłop w szpitalu umarł :) Po kolektorach to za bardzo nie ma co porównywać bo przeglądałem kilkadziesiąt typów silników i nie ma reguły że 170 KM ma garbaty kolektor i bardziej odsłonięty a 192 ma inny. Ja w opisach widziałem i garbate i bardziej płaskie więc nie ma co na oko podpatrywać, nie wiem czy ludzie źle opisują czy kombinują z osiągami silnika przekładając kolektor ale to już mniejsza z tym. Lepiej podpiąć INPe i już wszystko wiesz.
2.5L 170KM silnik M52 sterownik DME MS41
2.5L 192KM silnik M54 sterownik DME MS43
2.8L 193KM silnik M52 sterownik DME MS42
Może jakieś inne różnice są w tych silnikach które widać po podpięciu INPy ? kto zna niech wpisuje pzdr.

_________________
/// E39 M52B25 Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2014, o 13:50 
Offline

Dołączył(a): 18 gru 2014, o 18:09
Posty: 41
A wracając do tytułu posta to czy e39 czy e46 to bez wątpienia e39. szwagier ma e46 318 nie twierdzę że jest to złe auto ale jak się przejechałem e39 koleżanki z pracy to mój wybór padł na e39 i taką właśnie kupiłem i jestem zadowolony. wcześniej jeździłem Audi s4 B6 2.7 biturbo po swapie i powiem szczerze choć bmw które kupiłem(525d 2002r) jest o prawie 200 km słabsze w stosunku do mojej byłej s4 to nie zamieniłbym się ponownie na Audi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2015, o 17:56 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 00:10
Posty: 31
a ja jechałem e46 328i i e39 2.0 przed zakupem swojego auta, no i wybrałem e46 również 2.8. bo dla mnie ma sylwetke już duzo lepszą, blacharsko też jest lepiej, mniejsza masa mniejsze spalanie lepsze osiągi a wykonanie dla mnie satysfakcjonujące. No i do "sportowej " jazdy sie bardziej nadaje :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL