Teraz jest 18 sty 2019, o 14:23

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 mar 2014, o 18:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, o 09:08
Posty: 524
Lokalizacja: Katowice
Bolą mnie plecy napisał(a):
z tego co mi wiadomo, a wiadomo mi bo mam niby te twoje 2.3 to tak naprawdę to jest 2.5 :lol:

wiem ze to 2.5 jeżeli chodzi o pojemność ale na innej głowicy stad różnica w mocy , z tego co mi wiadomo w Niemcach kiedyś bo nie wiem jak jest teraz płaciło się "OC" od mocy a nie pojemności wiec 2.3 170 km było autem dla uboższych a pełne 2.5 192 km już nie dla takich dusigroszów tak to mniej więcej wyglądało

_________________
Obrazek
image hosting adult


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2014, o 18:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 22:17
Posty: 949
Lokalizacja: DOA
katar14 napisał(a):
Bolą mnie plecy napisał(a):
z tego co mi wiadomo, a wiadomo mi bo mam niby te twoje 2.3 to tak naprawdę to jest 2.5 :lol:

wiem ze to 2.5 jeżeli chodzi o pojemność ale na innej głowicy stad różnica w mocy , z tego co mi wiadomo w Niemcach kiedyś bo nie wiem jak jest teraz płaciło się "OC" od mocy a nie pojemności wiec 2.3 170 km było autem dla uboższych a pełne 2.5 192 km już nie dla takich dusigroszów tak to mniej więcej wyglądało

Zatem jakim cudem te 2.5 170km bralo 2.8 193km? W przypadku 2.5 192km mogl bym się zgodzic, ale nie z 170.

_________________
e39 M52B25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2014, o 18:49 
Offline

Dołączył(a): 8 lis 2013, o 00:17
Posty: 126
Lokalizacja: Wrocław
ja tez mam 2.3 czyli 2.5 ale jezdzilem 2.0 to nie ma tej mocy przy tej budzie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2014, o 19:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, o 09:08
Posty: 524
Lokalizacja: Katowice
Bolą mnie plecy napisał(a):
katar14 napisał(a):
Bolą mnie plecy napisał(a):
z tego co mi wiadomo, a wiadomo mi bo mam niby te twoje 2.3 to tak naprawdę to jest 2.5 :lol:

wiem ze to 2.5 jeżeli chodzi o pojemność ale na innej głowicy stad różnica w mocy , z tego co mi wiadomo w Niemcach kiedyś bo nie wiem jak jest teraz płaciło się "OC" od mocy a nie pojemności wiec 2.3 170 km było autem dla uboższych a pełne 2.5 192 km już nie dla takich dusigroszów tak to mniej więcej wyglądało

Zatem jakim cudem te 2.5 170km bralo 2.8 193km? W przypadku 2.5 192km mogl bym się zgodzic, ale nie z 170.

E39 2.3 brało i to nie jedno E39 2.8 tak samo E34 2.5 brało E39 3.5 V8 piszę jak było po co miał bym kłamać, wszystko zależy od kondycji silnika dlatego mowie ze jak się trafi dobre 2.3 to przegoni nie jedno 2.8

_________________
Obrazek
image hosting adult


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2014, o 08:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2013, o 13:41
Posty: 98
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
No ale to jest rozmowa o niczym, bo żadną sztuką nie jest to, żeby zdrowe 530 z katalogową mocą objechało 540, w którym połowa stada rozbiegła się po polu kilka lat temu i legitymuje się mocą ok 200 koni, bo to tak jakby porównać 528 do 530...

_________________
'BLACK LIME'

http://dziadkowozy.com/viewtopic.php?f=32&t=513


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2014, o 01:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2013, o 01:43
Posty: 563
Lokalizacja: KUJ-POM
Panowie wiekszość z Was proponuje E39 więc powiedzcie na co zwracać szczególna uwage przy kupnie tego auta, jaki silnik najbardziej ekonomiczny albo wprost jakie spalanie maja poszczególne silniki, czy warto kupować z LPG, jakie najczęściej ukrywane są wady tego modelu pytam o takie szczegóły bo też myśl chodzi mi po głowie o E39 :) pozdrawiam ///

_________________
/// E39 M52B25 Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2014, o 16:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2013, o 17:47
Posty: 169
Jako, że nie mówimy o nowych autach to wydaje mi się, że najbardziej należy zwracać uwagę na stan blacharki oraz ogólny pojazdu. Pamiętaj, że wszelkie ubytki, połamane plastiki itp kosztują kasę. Jeżeli chodzi o motorownie to czy diesel czy benzyna to 6 cylindrów.Gaz? Czemu nie, byle by dobry i dobrze założony. Zawsze będziesz już jakieś 4 klocki do przodu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2014, o 11:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, o 09:08
Posty: 524
Lokalizacja: Katowice
bobo23 napisał(a):
Panowie wiekszość z Was proponuje E39 więc powiedzcie na co zwracać szczególna uwage przy kupnie tego auta, jaki silnik najbardziej ekonomiczny albo wprost jakie spalanie maja poszczególne silniki, czy warto kupować z LPG, jakie najczęściej ukrywane są wady tego modelu pytam o takie szczegóły bo też myśl chodzi mi po głowie o E39 :) pozdrawiam ///

E39 Pełne 2.5 M54 w manualu (czyli już po lifcie) najlepszy silnik moim zdaniem + LPG - spalanie na pograniczu 11-12 LPG bez oszczędzania, dobry jest tez 3.0 ale to już nie to, dużo większe spalanie i w sumie nie opłaca się. E39 nie ma żadnych wad i ogólnie zwracać uwagę na wszystko przy zakupie.

_________________
Obrazek
image hosting adult


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2014, o 16:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2013, o 01:43
Posty: 563
Lokalizacja: KUJ-POM
Czyli kolego mówisz najlepiej i najbardziej ekonomicznie to m54 2.5 i to wtedy będzie już po 09.200r bo te silniki wychodziły dopiero po lifcie prawda? ale jak piszesz że 12 pali LPG to benzolu ile wciągnie ? Nigdy nie miałem samochodu z gazem ale z tego co podsłuchałem to podobno gazu zawsze więcej pali jak benzynki prawda to? jeśli tak to jest sens ładować się w LPG? Szczerze to ja myślałem o 2.8L bo też koledzy wyżej zachwalali, może niech się wypowiedzą koledzy którzy jeżdżą E39 z silnikiem 2.8 Pozdrawiam ///

_________________
/// E39 M52B25 Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2014, o 01:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, o 09:08
Posty: 524
Lokalizacja: Katowice
2.5 przy automacie spokojnie można zejść do 10 Pb bez większych problemów w cyklu mieszanym
przy LPG będzie to jakies 11 litrów bo gazu zawsze ten litr więcej wezmie tak jak piszesz .Ja mam 2.8 na pojedynczym vanosie w E38 w manualu i moje srednie spalanie na letnich kapciach tył 255 przód 235 17 cali to 12,75 - praktycznie zawsze mi tak wychodziło rzadko kiedy przekraczam 13 litrów i to bez oszczędzania tzn trasa 140-160 i więcej redukcje przy wyższych obrotach tak jak mowie bez oszczędzania, w zime zas na 215 predkosc max 90 na zaasniezonych drogach to 11,5 lpg a trzeba dodac ze e38 jest 200 kg cięższe niż e39 - moje zdanie jest takie ze najlepszy silnik to 2.5 benzyna M54 (chociaż 2,8 na podwójnym vanosie tez mało pali tzn mniej niż mój 2.8 na pojedynczym vanosie), silniki 3.0 średnio palą 13 benzyny przy budzie E46 wiem bo dwóch moich kolegów miało E46 3.0 , rozmawiałem z jednym gościem miał E39 3.0 w automacie to paliła mu do 18 LPG i nie mógł sobie pomimo dobrej instalacji z tym poradzić a jego drugi mercedes CLK 3.2 V6 w automacie pali 13 LPG (akurat to prawda bo tego meska właśnie kupowaliśmy z kolegą i do dnia dzisiejszego kolega nim jeździ i nie przekracza 13 lpg cykl miasto przy takiej spokojnej jeździe.
Pytasz czy jest sens wchodzić w LPG? jak najbardziej ja nie wyobrażam sobie jezdzic na PB - pali litr więcej i tyle. kupujesz interfejs za 50 pln i możesz sobie sam storic instalacje i regulować przy małęj wprawie, koszta utrzymania istalacji sa znikome raz na 20-30 tys km wymieniasz 2 filterki za paręnaście PLN i raz na 50 a nawet i więcej bo 100 tys km a nawet i jeszcze więcej wymieniasz membramy za 60 pln w reduktorze i czyścisz go albo tylko czyścisz bo np. membramy będą dobre i wtedy wychodzi cie to 0 pLN, swiece raz na 50 tys km nie wcześniej a raczej później bo spokojnie można 100 tys km zrobić na jednych siwiecach - to tyle z mojego doświadczenia
po drugie LPG czysci komore silnika z nagaru oraz tłoki wiec działa korzystnie , gniazd zaworowych w BMW nigdy nie wypali bo są zrobione z takiego materiału ze jeszcze w zyciu nikomu w BMW ani mercedesie czy VW nie wypaliło (co innego w japonczykach i innych wynalazkach to fakt ale tez nie w każdym) wiec smiało LPG, za 140 PLN robie 400 km

_________________
Obrazek
image hosting adult


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL