Teraz jest 15 lis 2018, o 15:26

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 21:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 22:17
Posty: 949
Lokalizacja: DOA
Hejka :D
Jak wiadomo od dawna posiadam e39 w 2.5 benzynie i gazie z manualem. Wyposażenia trochę ma, coś się dołożyło i ogólnie nie narzekam.
Ale tak od paru lat chodzi za mną e38. Powiedzcie mi, czy jest sens zmiany e39 na e38 w 3.5 z automatem, świeżym gazem, pakietem wyciszającym i całą gamą bajerów? Podobno wszystko działa. Auto zadbane, wizualnie na pewno lepiej wygląda niż moja, cena to ok 20k pln. No i jasne skóry, zawsze takie mi się podobały bo czarne są dla mnie udręką, szczególnie latem :D
Teraz poruszę temat amerykańca. Dokładniej o Chryslera 300c w 5.7 z lpg i automat. Auto też mi się podobało od kiedy wyszło, cenowo w eksploatacji niby taniej niż bmw, ale mówią że jest plastikowa jak e60.
Głównym aspektem tego tematu jest też automat. Nigdy nie miałem, a nie wiem czy chcę, a raczej czy stać mnie na niego ;) Jak wiadomo naprawy są kosztowne. Szczerze, tyle co dziennie się w firmowym namajtam lewarkiem, tak w moim mam już dość i chciałbym w spokoju dojechać do domu, wciskając tylko gaz.
Bardziej jestem za wygodnym cichym e38, ale głos rozsądku mówi mi żeby zostać przy moim pewnym, ekonomicznym i łatwym w myciu srebrnym e39.
O spalaniu tu nie rozmawiamy bo auta mają palić :D Główny nurt tematu to filozofia i co jest awaryjne w poliftowym e38 3.5 z automatem.

_________________
e39 M52B25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 21:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3290
Bolą mnie plecy napisał(a):
Hejka :D
głos rozsądku mówi mi żeby zostać przy moim pewnym, ekonomicznym i łatwym w myciu srebrnym e39.

tyle ja :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 22:17
Posty: 949
Lokalizacja: DOA
dirty.73 ale rudy mi się na progi rzuca :lol: lakier wygląda jak kupa, poobijali i porysowali mi ją całą bo musiałem przez miesiąc parkować na osiedlu :x ale z drugiej strony to tylko samochód, ma jeździć :lol:

_________________
e39 M52B25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2015, o 22:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, o 09:08
Posty: 524
Lokalizacja: Katowice
Różnicy w cenach części do E38 a E39 praktycznie nie ma , ciut drożej ale nie wiele , tylne zawieszenie te same ceny różnica może być ale znikoma przy przednim zawiasie, mam E38, robiłem przy E39 i praktycznie to samo

_________________
Obrazek
image hosting adult


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2015, o 09:01 
Offline

Dołączył(a): 7 cze 2013, o 15:10
Posty: 60
wsiądziesz do e38 i już zostanie ;)
mam 735iA (m62b35 NON VANOS) przed lift i jak dla mnie jest bajka :)

_________________
Obrazek

/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2015, o 16:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 22:17
Posty: 949
Lokalizacja: DOA
No ja mam e39 i się zastanawiam jakie wrażenie zrobi na mnie e38 ;)
Trochę się plany pozmieniały bo to co miałem na oku sprzedało się szybciej niż myślałem.
Mam jeszcze do wyboru 2.8 i 4.4. Tu zaczynają się schody bo 2.8 będzie oszczędne ale mułowate znowu 4.4 mułowate nie będzie ale swoje zje :D

_________________
e39 M52B25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2016, o 01:35 
Offline

Dołączył(a): 15 lip 2016, o 01:27
Posty: 3
Temat e38 mam przerobiony bardzo dobrze moja ex to 740i m-sport . Nie ma co dużo mowić różnica jest miedzy 5er a 7er . Jeśli masz okazje kupić dobre zadbane e38 to warto


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lip 2016, o 12:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2014, o 19:43
Posty: 282
Między E39 a E38 jest przepaść.

Najlepiej pojeździć pół dnia E39 i wsiąść do E38. Komfort jest wyższy szczególnie jak się ze zwykłych fikołków na komforty przesiądzie. Zawieszenie pracuje ciszej i przyjemniej. Wykończenie wnętrza jest też odczuwalnie lepsze. No widać, że to klasa wyżej.

Ceny części podobne. Serwis do ogarnięcia samodzielnie. Nie wiem czy tak skromnie nie polecić M57. Ja swoją przygodę z klekotem zacząłem po 7 latach od posiadania V12 i powiem szczerze, że tak jak zawsze gardziłem gnojówką to teraz uśmiech na mojej twarzy zawsze gości po tankowaniu i ilości przejechanych kilometrów. Widok zerującego się licznika dziennego i jeszcze nie zapalonej rezerwy jest bezcenny :D A dźwięk silnika przy podwójnych szybach i DSP w ogóle nie przeszkadza a nawet jest przyjemny jak na diesla. To cały czas R6 ;)

Jakbym miał po moich wszystkich doświadczeniach z E38 polecić jakieś silniki to na pewno M52 w 728, wspomniane M57 w 730d oraz M73 w 750. V8 czy to M60 czy M62 nie jest zły. Ale mając V12 to V8 nie daje tyle radości.

_________________
Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
lecz jest celem samym w sobie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL