Teraz jest 21 lis 2018, o 00:29

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 cze 2014, o 23:33 
Offline

Dołączył(a): 1 cze 2014, o 20:59
Posty: 26
Lokalizacja: Jarosław
Witam. Inpa da się zdiagnozować poprawność działania cewek zapłonowych? Z góry dzięki za odpowiedź:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2014, o 23:39 
Offline

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 20:39
Posty: 870
Inpa wyświetli błędy zapłonu ale samej cewki to chyba nie da rady bo na Ignition składa się walnięta cewka / uszkodzona fajka / uszkodzona świeca.

Cewki najłatwiej zdiagnozujesz jak zamienisz je miejscami , warto też sprawdzić przed zamianą korekcje na poszczególnych cylindrach a potem zweryfikować to po przełożeniu cewek w inne miejsce :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2014, o 09:25 
Offline

Dołączył(a): 1 cze 2014, o 20:59
Posty: 26
Lokalizacja: Jarosław
Dzięki za odpowiedź, sprawdzę to w piątek bo przy mocnym przyspieszaniu czuć bardzo ale to bardzo delikatne szarpnięcia. Najbardziej je czuć od 2-4tyś rpm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2014, o 22:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2013, o 01:43
Posty: 560
Lokalizacja: KUJ-POM
2 - 3,5 tyś obr najczęściej daje o sobie znać sonda, sprawdź ją. Jeśli cewka szwankuje to gołym okiem zauważysz różnice w pracy silnika, nawet na wolnych obrotach a jak będziesz kasował błąd podczas pracy silnika to nawet go usłyszysz. pzdr.

_________________
/// E39 M52B25 Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2014, o 00:53 
Offline

Dołączył(a): 1 cze 2014, o 20:59
Posty: 26
Lokalizacja: Jarosław
Fakt, jedna sonda waliła w kulki. Wszystko już opanowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2014, o 14:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2013, o 01:43
Posty: 560
Lokalizacja: KUJ-POM
Ciesze sie :drunk:

_________________
/// E39 M52B25 Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2014, o 16:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 22:17
Posty: 949
Lokalizacja: DOA
A jak to sprawdziłeś? na inpie było widać że umiera? czym się objawiało?

_________________
e39 M52B25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2014, o 23:30 
Offline

Dołączył(a): 1 cze 2014, o 20:59
Posty: 26
Lokalizacja: Jarosław
Podmieniłem sondy z X5 i problem znikł:) więc zaaplikowałem nowe i śmigają. Ale za to vanosy zaczęły klepać :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2014, o 14:06 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2013, o 13:25
Posty: 48
Podepne się pod temat.

Czy w e46 1.9 też moge sprawdzić cewke zamieniając miejscami przewody i sprawdzając inpą cylindry?
Czy istnieje jakiś jeszcze sposób? Ewentualnie czy DIS coś pokaże?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2014, o 14:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2013, o 21:28
Posty: 671
Lokalizacja: Będzin
RONDELL540 napisał(a):
Podmieniłem sondy z X5 i problem znikł:) więc zaaplikowałem nowe i śmigają. Ale za to vanosy zaczęły klepać :(

Ile dałeś za sondy?

_________________
E39 525i M52TU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL