Teraz jest 19 lis 2018, o 13:10

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 lis 2017, o 00:19 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2017, o 12:17
Posty: 3
Witam serdecznie.
Na wstępie wielkie dzięki dla dirty za pomoc w pierwszych krokach. Dla Kamila za kabel itd.

Zakupiłem z 2 miesiące temu jako zabawkę i samochód na dojazdy na treningi swoje i dzieci i do pracy e36 z silnikiem 1.6 z 97r. Zakupiłem a nawet można powiedzieć że samochód dostałem gratis. Blacharsko nie jest mega ale rudej nie widać aż tak. Z racji że samochód stał 10 lat w szopie to staram się to.ogarnac. wszystkie płynu oleje zmieniłem prócz skrzyni i dyfra ale to na dniach też zmienię. Ogólnie jeździ dobrze tylko odpala długo i mulowaty do 3 tyś obr ale może to zwykle 1.6. I podczas odpalania zapala się abs. Postaram się tutaj wklajac screeny i moje sprawdzania.

Tutaj na zimnym silniku po 8 h postoju w pracy. Na zew około 6 st.
Obrazek

Obrazek

Tutaj po rozgrzaniu

Obrazek

Obrazek

Logi statyczne póki co.. zastanawia mnie parę odczytów ale poczekam na wasze obiekcje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2017, o 23:38 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2017, o 12:17
Posty: 3
Silnik to m43b16. Ciężko mi odpala a aku nowe chodź o mniejszych parametrach bo takiego z nim kupiłem 40Ah 330A. Podczas odpalania świec i się abs. Spalanie spore z tankowania wychodzi około 14 l a w trasie 10 l. Śmierdzi benzyna na zimnym i pary białego dymku leci później jest ok. Samochód stoi pod chmurką i często robi krótkie trasy bo samochód ogólnie na dojazdy. Mulowaty do 3 tyś obr. Później budzi się jak szalony.

Moje spostrzeżenia to temp płynu chłodniczego po 8 godzinach stania gdyż na zew był o na plusie a inpa mówi że jest sporo po za minusem. Po włączeniu silnika jest ok i tak jak na blacie to i w programie.

Następna sprawa to kat zapłonu tutaj stoi w miejscu czy zimny czy ciepły po za norma.

I coś tam z przeplywka?

Błędów w ecu nie posiadam. Nie pisałem na żadnym innym forum bo liczę na to że ktoś coś tu wyczaruje sprawdzę i załatwię po jak najmniejszej linii kosztów :drunk:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2017, o 01:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3290
zacząłbym od czujnika temperatury silnika,jak on podaje takie wartości do dme,to i inne wariują

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2017, o 11:38 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2017, o 12:17
Posty: 3
Czujnik zmieniony - i brak rezultatów... dalej utrudniony rozruch samochodu i podwyższone spalanie.

Wklejam akutalne zdjęcia po zmianie czujnika.

Na zimnym silniku :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tutaj na gorącym silniku :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co o tym myślicie ?

Sonda pracuje raczej prawidłowo od 0.11 do 0.88.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL