Teraz jest 24 wrz 2018, o 01:48

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 paź 2016, o 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2016, o 18:00
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocław
Kilka dni temu kupiłem samochód, proszę o analizę logów.
Pomiary wykonywane na jałowym.
Z góry Serdeczne dzięki za poświęcony mi czas.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Ogólne błędy:
Kod:
13573 Gluehanlage         
Error frequency : 13
Logistic counter: 40

   Error occured 1. times at:

   Motordrehzahl                              824.18  1/min 
   Kuehlmitteltemperatur                   25.19  Grad C   
   Einspritzmenge                             8.70  mm^3   
   Raildruck                                     349.40  bar   
   Fehler aufgetreten bei                    260440.00  km

   Error occured 2. times at:

   Motordrehzahl                                0.00  1/min   
   Kuehlmitteltemperatur                     9.49  Grad C 
   Einspritzmenge                              37.89  mm^3   
   Raildruck                                       6.02  bar   
   Fehler aufgetreten bei                     260440.00  km

   Error occured 3. times at:

   Motordrehzahl                                0.00  1/min   
   Kuehlmitteltemperatur                     7.44  Grad C 
   Einspritzmenge                              39.94  mm^3   
   Raildruck                                      138.55  bar   
   Fehler aufgetreten bei                     260510.00  km

   Fehler momentan vorhanden
   sporadischer Fehler 
   Gluehsystem - Gluehkerzen oder Gluehrelais

Errorcode: 35 05 28 0D 7C 80 21 61 11 3A 65 BC 80 00 4A 4A           
01 65 BC 80 00 47 4E 17 65
------------------------------------------------------------

4704  Vorfoerderdruck-Ueberwachung

Error frequency : 1 Logistic counter: 31
   Motordrehzahl                                0.00  1/min 
   Lufttemperatur                              16.32  Grad C 
   Einspritzmenge                              29.19  mm^3   
   Kraftstoffvorfoerderdruck                    1.20  bar   
   Fehler aufgetreten bei                   260480.00  km

   Fehler momentan nicht vorhanden   
   Vorfoerderdruck unter Mindestwert fuer Motorstart

Errorcode: 12 60 1F 01 70 04 00 54 39 4B 65 C0 00 00 00 00
           00 00 00 00 00 00 00 00 00


Co do 2 błędu, dodaje filmy (pewnie mają ze sobą sporo wspólnego):
https://www.youtube.com/watch?v=j3o31rm4lbc
https://www.youtube.com/watch?v=TwrsFHbjiuM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2013, o 23:37
Posty: 1432
Lokalizacja: Holandia
W logach nie widzę nic co mogło by niepokoić. Błąd pierwszy to nie sprawny układ podgrzewania świec żarowych (świece żarowe lub sterownik świec ), a drugi to małe ciśnienie wstępne paliwa(padająca pompa progowa ,zatkany filtr paliwa ,lub świrujący zawór regulacji ciśnienia na CR.) :drunk:

_________________
dziadkowozy.com to mój drugi dom


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 19:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2016, o 18:00
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocław
Ekspresowa odpowiedź, dziękuję.
Lady5 napisał(a):
padająca pompa progowa

Ale jak widać w logach "pre-supply pressure" podaje wzorowo 4.04 bar, więc pompę pod progową raczej można wykluczyć...
Lady5 napisał(a):
zatkany filtr paliwa

Wymieniony przedwczoraj, nie pomogło.
Lady5 napisał(a):
świrujący zawór regulacji ciśnienia na CR

Raczej stawiam na zawór - da się w jakiś sposób go sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 19:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2013, o 23:37
Posty: 1432
Lokalizacja: Holandia
Czy błąd po wykasowaniu od razu powraca? Widoczne są jakieś objawy nie równej pracy?.Zaobserwować należny jak się zachowuje ciśnienie progowej pod obciążeniem czyli podczas jazdy.

_________________
dziadkowozy.com to mój drugi dom


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2016, o 18:00
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocław
Pojawia się po jakimś czasie.
Szarpanie z towarzyszącym mu dźwiękiem występuję praktycznie cały czas.
Lady5 napisał(a):
Zaobserwować należny jak się zachowuje ciśnienie progowej pod obciążeniem czyli podczas jazdy.

W takim razie sprawdzę to jutro i przedstawię nagrany film.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 20:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2013, o 23:37
Posty: 1432
Lokalizacja: Holandia
:drunk: Zauważyłem na drugim filmiku że masz mało paliwa w zbiorniku.W tym wypadku obstawiam pompę paliwa w zbiorniku.Jak jest padnięta to progowa nie wyrabia.Po wyciągnięciu tylnego siedzenia, z prawej strony czyli za pasażerem pod wygłuszeniem znajduje się pompa zbiornika .Po przekręceniu kluczyka na zapłon powinna być słyszalna( trzeba ucho przyłożyć) .Możesz jeszcze dolać paliwa i jak problem ustanie to wiadomo.Jak ta pompa jest uwalona to poniżej 15 litrów w baku auto może już nie odpalić. :drunk:

_________________
dziadkowozy.com to mój drugi dom


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2016, o 18:00
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocław
Jednak zszedłem i zrobiłęm log podczas przyspieszania - wszystko wydaję się być OK.
https://www.youtube.com/watch?v=bCPeLtu ... e=youtu.be
Ps. możesz mi podesłać PL ver. pod e46? Nie ukrywam że będzie mi prościej się obsługiwać programem. Nie wiem gdzie wejść by zobaczyć pracę wtrysków - chociaż z tego co mówił sprzedający były regenerowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 20:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2013, o 23:37
Posty: 1432
Lokalizacja: Holandia
No wygląda ze ciśnienie progowej jest ok.obejrzyj wtyczkę przy czujniku ciśnienia CR .Wersję PL można otrzymać tylko od kolegi dirty.73. :drunk: Wtryski masz na swoim ostatnim zdjęciu z pierwszego postu.

_________________
dziadkowozy.com to mój drugi dom


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2016, o 18:00
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocław
Ah, widzisz :roll:
Czyli korekta wtrysku jest OK - interpretuję to w sposób "0 - jest super", "1, maks 2 - OK" "3 - źle"
Lady5 napisał(a):
Wersję PL można otrzymać tylko od kolegi dirty.73

:drunk:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2013, o 23:37
Posty: 1432
Lokalizacja: Holandia
Zero nie będzie nigdy ,ale jest najlepiej jak jest zbliżone do zera .Zle jest dopiero wtedy gdy sa duże różnice typu na jednym - 4 a na innym tyle albo więcej na +.Chcąc wiedzieć więcej trzeba zrobić test przelewowy wtryskiwaczy ,ale ja bym w przypadku Twoich nie szukał tam przyczyny bo jej tam nie ma. :drunk:

_________________
dziadkowozy.com to mój drugi dom


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL