Teraz jest 18 lip 2018, o 11:39

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 mar 2015, o 07:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2015, o 16:42
Posty: 31
Lokalizacja: Żywiec
Witam Panowie i Panie,
Mam problem, przy wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów uszkodziłem wtryskiwacz przy wynajmowaniu go z głowicy ;(.
Czy mogę założyć wtryskiwacz z tego samego motoru ale z innym nr i go zakodować??? Czy nr musi być jak pozostałe wtryski...??? Proszę o jakąś podpowiedz.pozdrawiam
Szymon


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2015, o 12:25 
Offline

Dołączył(a): 20 lut 2015, o 22:36
Posty: 73
Lokalizacja: Pajęczno
Możesz przełożyc z takiego samego motoru i pożniej zakodować. Tylko pamiętaj że w tym motorze występowały dwa rodzaje wtrysków Euro3 i Euro4. Wtryski Euro3 mają 6 znaków w kodzie IMA a Euro4 7 znaków kodu IMA. Takżę musisz sprawdzić czy masz E3 czy E4 bo nr i tak bedą inne a wtryski nie pasują naprzemiennie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2015, o 14:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2015, o 16:42
Posty: 31
Lokalizacja: Żywiec
Dziękuję za odpowiedź Dawid,
Ja mam roczniki 2001.10. Norma e3 tylko powiedz mi czy mogą być obojętnie jakie nr byle by były z e3 tak??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2015, o 14:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2015, o 16:42
Posty: 31
Lokalizacja: Żywiec
tony77 napisał(a):
Dziękuję za odpowiedź Dawid,
Ja mam roczniki 2001.10. Norma e3 tylko powiedz mi czy mogą być obojętnie jakie nr byle by były z e3 tak??

ChodZi mi oto czy będzie dobrze jak będzie inny nr seryjny wtryskiwacza z
inna końcówka niż mój czyli 080.. Nie chodzi o kod IMA.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2015, o 19:29 
Offline

Dołączył(a): 15 lis 2014, o 00:06
Posty: 817
Masz już system na Comonreylu więc śmiało możesz wsadzić wtrysk z innym oznaczeniem, istotne jest byś dobrze wyczyścił gniazdo, dobrze wsadził i dopasował nową podkładkę, a i kodowanie w większości przypadków też nie będzie potrzebne. Na przyszły raz do wyciągnięcia zastosuj ściągacz udarowy, szkoda wtrysków ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2015, o 23:33 
Offline

Dołączył(a): 20 lut 2015, o 22:36
Posty: 73
Lokalizacja: Pajęczno
A jaki masz numer na swoich?? O ile sie nie myle to Euro3 mają końcówki 080 (pierwsza wersja) 131 (druga wersja) a Euro 4 mają 161 i 216. Także jeśli miałeś wcześniej 131 to śmiało możesz wkładać te 080 :drunk:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2015, o 07:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2015, o 16:42
Posty: 31
Lokalizacja: Żywiec
Dzięki Panowie o to mi chodziło.mam 080 załoŻyłem 131 i nie ma żadnego problemu. Muszę jeszcze spróbować to kodowanie :drunk:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL