Teraz jest 21 mar 2019, o 21:45

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 sty 2017, o 01:58 
Offline

Dołączył(a): 9 lut 2015, o 22:17
Posty: 42
Witam wyskoczyły mi dwa błędy w inpie podczas sprawdzania kompem. Pierwszy to 5696 ECU (EEPROM and configuration) oraz 256 air mass meter. Wiem że ten drugi jest od przepływomierze prawdopodobnie do wymiany. Bo auto ogólnie stało się jakieś zamulone. A pierwszy chyba od sterownika silnika. W aucie z miesiąc temu był robiony chip w profesjonalnym warsztacie. I nie wiem czy to ich wina że ten błąd się pojawił czy coś mi padło po prostu. Auto po chipie szło jak szalone jakoś ostatnio odczułem że stało się trochę zamulone. Wyczytałem żeby spróbować resetu ECU poprzez odpiecie Aku i zwarcie + i - i przekręceniu kluczyka w drugą pozycję itd itd. Czy próbować tego ? Nie wymarze mi tych wgranych map ? Auto ogólnie zaczęło mi więcej palic. Wcześniej utrzymywało się w cyklu mieszanym 8-9l a teraz ponad 11. I jeszcze jedno pytanie czy jak wymienię przepływke na nową czy muszę ją jakoś adaptować przez komputer z autem czy wystarczy podpiąć nowa i będzie wszystko ok ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 03:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2015, o 22:42
Posty: 233
Może po prostu po z czytaniu softu i wygraniu sterownik silnika nie został oczyszczony z błędów które wynikają z pobrania oraz wgrania softu. Usuń i sprawdź za tydzień czy błąd się powtórzy.
Przepływa mogła się położyć normalna sprawa, lecz spalanie to tylko i wyłącznie twoja sprawka :lol: no chyba że soft jest skiszony, rozumiem że masz jakiś wydruk z hamowni ? bądź kto pisał soft ?

Zwarcie klemy nie usunie softu, jest on zapisany w pamięci EEPROM . Wirusa można usunąć np. aktualizacją. Chodź jak dla Mnie to trochę spartańskie sposoby jak łączenie klem i wyładowywanie kondensatorów zwarciem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 03:54 
Offline

Dołączył(a): 9 lut 2015, o 22:17
Posty: 42
Usuwalem dzisiaj rano błędy i wieczorem znowu się pojawiły te same. Wydruk z hamowni mam. Moc podniesiona ze 182 na 219km. Byłem przy tym jak wygrywał softa zajęło mu to może z 40min. Jak znajdę wykres to wstawię fotke. Więc to co pisali na forum o nowej przeplywce że trzeba ją adaptować przez komputer to bujda ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 07:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3317
Daniel94 napisał(a):
. Więc to co pisali na forum o nowej przeplywce że trzeba ją adaptować przez komputer to bujda ?

nie,ale robi się to w m47 przedlift,ty wymienisz i będzie śmigać,no możesz adaptacje pokasować i błędy,ale i bez tego będzie ok

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 13:25 
Offline

Dołączył(a): 9 lut 2015, o 22:17
Posty: 42
dirty.73 napisał(a):
Daniel94 napisał(a):
. Więc to co pisali na forum o nowej przeplywce że trzeba ją adaptować przez komputer to bujda ?

nie,ale robi się to w m47 przedlift,ty wymienisz i będzie śmigać,no możesz adaptacje pokasować i błędy,ale i bez tego będzie ok


Ok dzięki. A co myślisz o tym resecie eku co wcześniej napisałem. Chwilowo tego nie zrobię bo wszystkie drogi oblodzone więc nie dam jej po garach konkretnie jak to w opisie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 13:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3317
nie kombinuj,jak dasz sprawną przepływke,ECU już będzie wiedziało,co robić

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 14:15 
Offline

Dołączył(a): 9 lut 2015, o 22:17
Posty: 42
dirty.73 napisał(a):
nie kombinuj,jak dasz sprawną przepływke,ECU już będzie wiedziało,co robić

Możliwe że jak padła przepływka to sypie teraz tym błędem ECU ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3317
tu może być wogóle inny problem...przepływka może być dobra,ja bym jechał z reklamacją ,może być źle napisany soft

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2017, o 00:48 
Offline

Dołączył(a): 9 lut 2015, o 22:17
Posty: 42
Mam jeszcze jeden problem i zaczyna mnie to martwić. Auto dziwnie cyka klekocze pod obciążeniem. Czyli dajmy na to jadę sobie na 4 biegu 60 jest cisza, wciśnie pedał gazu w podłogę i zaczyna się cykanie tak jakby wentylator obijal się o karton taki dźwięk nie wiem jak to wytlumaczyc :p wzrasta intensywność tego cykania wraz z obrotami. Zaczyna się tak od 1500 do 2100 i później robi się ciszej. Na wolnych obrotach na jałowym biegu silnik pracuje cichutko. Zdarza się to tylko przy agresywniejszej jeździe. Wcześniej było tak że tylko na zimnym silniku tak cykalo a po rozgrzaniu można było go przeciągać na biegach i nic. Nie odczułem żeby auto gorzej szło wraz z rozpoczęciem tego cykania. Patrzyłem w inpie korekty wtrysków wszystko ok, korekty cylindrów również. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Macie jakieś pomysły ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2017, o 18:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2015, o 22:42
Posty: 233
Daniel94 napisał(a):
Mam jeszcze jeden problem i zaczyna mnie to martwić. Auto dziwnie cyka klekocze pod obciążeniem. Czyli dajmy na to jadę sobie na 4 biegu 60 jest cisza, wciśnie pedał gazu w podłogę i zaczyna się cykanie tak jakby wentylator obijal się o karton taki dźwięk nie wiem jak to wytlumaczyc :p wzrasta intensywność tego cykania wraz z obrotami. Zaczyna się tak od 1500 do 2100 i później robi się ciszej. Na wolnych obrotach na jałowym biegu silnik pracuje cichutko. Zdarza się to tylko przy agresywniejszej jeździe. Wcześniej było tak że tylko na zimnym silniku tak cykalo a po rozgrzaniu można było go przeciągać na biegach i nic. Nie odczułem żeby auto gorzej szło wraz z rozpoczęciem tego cykania. Patrzyłem w inpie korekty wtrysków wszystko ok, korekty cylindrów również. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Macie jakieś pomysły ?


Na moje oko wtryski stukają, może być to spowodowane albo kończącymi się wtryskami albo złym dopasowaniem paliwa do powietrza w skrócie mówiąc.
Jak długo jeździsz na tym wirusie i skąd jesteś ?
Ale że jak całe "pisanie" programu trwało 40 minut ? Coś mi to na gotowca wygląda który w dodatku nie jest dość dobrze napisany.

tak jak dirty.73 powiedział przepławka może być dobra a błąd wynika tylko z błędach w napisanym sofcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL