Teraz jest 17 lip 2018, o 01:15

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 mar 2018, o 20:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2016, o 01:33
Posty: 30
Witam, posiadam problem z jedyneczką a mianowicie któregoś dnia auto po prostu auto nie odpaliło, rozrusznik nie kręci w ogóle (słychać tylko pojedyncze cyknięcie), akumulator nowy kupiony 3 miesiące temu. Dodam tylko, że auto podłączone kablami z przodu z innego akumulatora odpala natomiast z tyłu nie. Po odpaleniu auta napięcie na zaciskach z przodu 14,4-14,5V natomiast z tyłu na klemach tak jakby nie było ładowania tylko wartości akumulatora 12,5V. Co do błędów to wywala błąd zacisku 50. Jakieś pomysły? :?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2018, o 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3264
jaka tam jest klema pirotechniczna?przy aku?szukaj na klemie plusowej,mogła się wysunąć,nie ma styku

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2018, o 23:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2016, o 01:33
Posty: 30
Tak, klema pirotechniczna. Dokładnie coś takiego:
https://i.imged.pl/bezpiecznik-klema-pl ... 580839.jpg
Wszystko wydaje się OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2018, o 23:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3264
miernik i idziesz po kolei....czy klema puszcza,wszystkie bezpieczniki....no jest przerwa gdzieś

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2018, o 23:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2016, o 01:33
Posty: 30
Właśnie dziwnie się to zachowuje, prąd w całym aucie jest. Napięcie na zacisku alternatora też jest a jest on przelotowo do rozrusznika a samochód nawet nie miałknie. :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2018, o 00:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3264
ale na odpalonym przy aku masz 12V,czyli napięcie akumulatora,ładowanie nie dochodzi...INPY nie masz?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2018, o 00:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2016, o 01:33
Posty: 30
Tak zgadza się, jak odpale auto od przodu to jest 14,4V na przednich zaciskach natomiast z tyłu bezpośrednio na klemach aku jest ok 12V. Mam INAPE. Błędy sprawdzałem na ISTA. A czy czasem tam zasilaniem aku nie steruje komputer?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2018, o 00:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3264
no i ?jakieś błędy?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2018, o 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2016, o 01:33
Posty: 30
00A0C1 CAS: Wyjście zacisku 50


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2018, o 12:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3264
zacisk 50 to chyba przewód rozrusznika,tam szukaj,zacznij od rozrusznika do tyłu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL