Teraz jest 20 paź 2018, o 20:48

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 809 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 sie 2018, o 16:27 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 23:35
Posty: 26
Próbowałem z tego co pamiętam tym od poduszek i ALSZ.
Jakiś inny konkretny polecasz?

_________________
e39 M62B44TU
e46 325ti


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2018, o 19:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2016, o 17:29
Posty: 56
Moduł komunikacyjny to EWS/KMB/Alsz w zależności od roku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2018, o 21:07 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 23:35
Posty: 26
Nie bardzo rozumiem. Tak jak piszesz w trakcie kodowanie można wybrać który sterownik będzie tym komunikacyjnym. Ja próbowałem dwa. Również ten ALSZ.
Samochód rocznik 2002. Jaki wg Ciebie najlepiej wybrać?

_________________
e39 M62B44TU
e46 325ti


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2018, o 11:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2016, o 17:29
Posty: 56
Próbować każdym aż do poprawnego zakodowania


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2018, o 09:46 
Offline

Dołączył(a): 8 wrz 2018, o 09:41
Posty: 7
Witam, czy ktoś mi pomoże zakodować pompę abs po wymianie w E46 z 2003, auto ma system ASC.

Jak jeszcze mogę wyłączyć czujnik sprzęgła.

Dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2018, o 16:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2016, o 17:29
Posty: 56
Zaloguj pustym plikiem MAN


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2018, o 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2015, o 22:42
Posty: 192
Młody90 napisał(a):
Zaloguj pustym plikiem MAN


Po co wprowadzasz kolegę w błąd ? Kodowałeś kiedyś pompę ABS po zmianie ?
Wszystkim radzisz tylko kodować pustym .man i jak by to miało być rozwiązaniem wszystkich problemów.

Żeby poprawie zakodować pompę DIS bądź ista p, ewentualnie tool32 a później dopiero ncs.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2018, o 13:25 
Offline

Dołączył(a): 8 wrz 2018, o 09:41
Posty: 7
Witam ponownie, odczyt z ncs-a FA:
E46_#0902&H9AT%0400*AY32$169$249$255$279$302$411$428$431$441$473$508$520$534$550$661$692$785$812$832$850$853$863$877$880

jak chce zakodowac nowa pompe abs wybieram profil expertmode, F1, F3 dalej E46 na stepnie mam do wyboru ECU: AKMB, ALSZ, EWS i KMB. Jak wybieram AKMB lub ALSZ dalej Back i Process ECU to mam do wyboru ECU: 4BMOT, ABG, EEWS, AKMB, ALSZ, GM5, IHK, MK60, PDC i RAD. Oczywiście wybieram moduł MK60. Job SG_CODIERIEN i dalej Execute Job. (oczywiście w work pusty plik fsw_psw.man). No i wyrzuca mi blad:

[11:18:54.214] [2018-09-10] [SERIE] 2020 Error LFCDHDIA.CPP (A_ASCDSC.IPS/IPO) CDHapiResultText 1
[11:18:54.214] [2018-09-10] [SERIE] SG antwortet nicht IFH-0009: SG nicht angeschlossen oder meldet sich nicht DSC_MK60

[11:18:54.224] [2018-09-10] [SERIE] 2020 Error COAPI2.CPP coapiRunCabd 6
[11:18:54.224] [2018-09-10] [SERIE] SG antwortet nicht CODIERINDEX_LESEN

[11:18:57.384] [2018-09-10] [SERIE] 2020 Error LFCDHDIA.CPP (A_ASCDSC.IPS/IPO) CDHapiResultText 1
[11:18:57.384] [2018-09-10] [SERIE] SG antwortet nicht IFH-0009: SG nicht angeschlossen oder meldet sich nicht DSC_MK60

[11:18:57.384] [2018-09-10] [SERIE] 2020 Error COAPI2.CPP coapiRunCabd 6
[11:18:57.384] [2018-09-10] [SERIE] SG antwortet nicht SG_CODIEREN

Jak probuje zakodowac poprzez EWS lub KMB to mam do wyboru ECU: MK20E_C02 do *.C05 i wybieram po kolei od najniższego i mam po Execute Job taki błąd:

[11:26:02.102] [2018-09-10] [SERIE] 1080 Error COAPI.CPP coapiChangeZcs 1
[11:26:02.102] [2018-09-10] [SERIE] Codierschluessel fehlerhaft


Wszystko to robię za pomocą Icom A2 podłączony samochód przez okrągłe gniazdo pod maską.
Odczyt sterownika z inpy: ASC MK20 version 1.06, nr sterownika 1164896.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2018, o 15:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2016, o 17:29
Posty: 56
Blacharzy napisał(a):
Młody90 napisał(a):
Zaloguj pustym plikiem MAN


Po co wprowadzasz kolegę w błąd ? Kodowałeś kiedyś pompę ABS po zmianie ?
Wszystkim radzisz tylko kodować pustym .man i jak by to miało być rozwiązaniem wszystkich problemów.

Żeby poprawie zakodować pompę DIS bądź ista p, ewentualnie tool32 a później dopiero ncs.



Jesli NCS obsluguje dany modul np ABS to przekodowujesz ten modul pustym manem do swojej serii. To samo dotyczy wszystkich pozostalych modulow, ktore sa mozliwe do kodowania w spisie modulow osczytanych przez NCS


Zresztą, są odemnie mądrzejsze głowy więc mogę sie mylić .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 15:31 
Offline

Dołączył(a): 24 wrz 2018, o 15:21
Posty: 1
DERTY73 prosze o kontakt najlepiej pod nr tel. +48 727-475-580 Krzysiek. Bede wdzieczny za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 809 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL