Teraz jest 12 gru 2018, o 06:38

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 828 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 83  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 sty 2018, o 22:52 
Offline

Dołączył(a): 25 wrz 2017, o 01:45
Posty: 68
Hehe okey czyli w teorii nic nie muszę kodować czy dodawać do VO? Teraz szron złapał i mi rozmroziło lusterka to chyba działa:) błędów nie ma.
Co do halogenów to w 1 autku mi działa w drugim nie nie wiem czemu :( nie ma nigdzie DIY do tego jak ktoś wcale nie miał, skorzystałem z WDS ale widocznie to nie wszystko co tam jest grrr

Dziękuję za chęci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2018, o 22:54 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3309
no ja właśnie na grzanie lusterek i sprysków patrzyłem....czyli działają?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2018, o 23:21 
Offline

Dołączył(a): 25 wrz 2017, o 01:45
Posty: 68
dirty.73 napisał(a):
no ja właśnie na grzanie lusterek i sprysków patrzyłem....czyli działają?

Tak grzeją się teraz, dziwne bo wcześniej po montażu mi to nie działało, specjalnie wylałem wodę na niej żeby był lód. I nie rozmarzły a teraz się aż delikatnie unosiła para nad nimi, nic nie kodowałem dzisiaj. Ważne że działa. Super !!!

dirty.73 jeszcze dupę zawrócę dodałem do VO $520 dla halogenów do CAS'a i FRM później przeleciałem all pustym manem i brak efektu na zegarach pokazuje, że działa żarówki nie świecą. Narazie powróciłem do swoich ustawień. Według tego co czytam na necie mam podłączone ok. Coś mi chyba brakuje w kodowaniu. Poniższa instrukcja plus schemat z wds zakłada, że mam wszystko. Podejrzewam że to nie jest odpodobnienia wartość.

Przełącznik świateł mam stary z tym, że usunąłem zaślepkę i włożyłem przycisk. Nie chciałem innego przełącznika podpinać bo E46 był w nim zapisany przebieg nie wiem jak w E90 czy jest tylko VIN czy jeszcze coś

Cytuj:
Mam instrukcje montażu zestawu doposażeniowego w PDFie. Nie mam konta na żadnym zewnętrznym serwerze, moge podesłać plik, jakby ktoś mógł go gdzieś umieścić, żeby był dostępny.

Bez większych problemów samemu można zrobić taki montaż.

1. Zamawiamy w ASO albo z innego źródła zestaw doposażeniowy w halogeny. Skład: dwie lampki z żarówkami i wtyczkami, wiązka, jakies śrubki. koszt nie pamietam chyba coś ok 500 PLN. Warto kupić cały zestaw doposażeniowy bo lampki mamy nowe kompletne a na allegro czesto są same obudowy bez wtyczki i żarówki no i czesto uszkodzone, popękane itd. Warto zamówić w ASO cały zestaw a nie każdą z lamp osobno bo zestaw chyba wychodzi taniej niż dwie lampki osobny. Do tego kupując osobno trzeba byłoby doliczyć jeszcze wiązkę.
2. Kupujemy włącznik świateł z z przyciskiem do przednich halogenów na allegro ok 100 PLN
3. Sprawdzamy po numerze części czy moduł przypodłogowy (moduł świateł), który posiadamy w aucie obsługuje halogeny. Jeszcze jakiś czas temu były różne moduły w zależności od wyposażenia ale potem chyba częsć wycofali i dali jeden obsługujący wszystko. U mnie nie trzeba było wymieniac modułu bo mam ksenony.

Instalacja z grubsza

1. zdejmujemy koło, odkręcamy plastikowe nadkola, odkręcamy zaślepki halogenów, przykrecamy lampki pewnie ale nie za mocno bo jeśli przekrecimy to metalowe blaszki na śrubie nam sie rozejdą i bedą już kiepsko trzymały.
2. po zamontowaniu lampek odkręcamy taką plastikową półeczkę, która jest nad chłodnicą. prowadzimy kable do "wnętrza zderzaka"
3. podłaczamy wtyczke, zamykamy i skręcamy nadkole, zakładamy koło.
4. prowadzimy sobie instalacje w komorze silnika żeby nie przeszkadzała i żeby było estetycznie, plus już do lampek podłaczony, teraz masę podłączamy do takich wysokich śrub na bokach komory silnika do której idzie kilka/kilkanaście brązowych kabli. NIe otwierać tej czarnej plastikowej koperty tylko poluzowac śrubę i wsunać naszą masę pod śrube. Zakręcić.
5. Prowadzimy przewód kierunku zbiorniczka z plynem hamulcowym, trzeba zdjąć plastikową pokrywkę nad zbiorniczkiem od płynu hamulcowego.
6. Na lewo od zbiorniczka płynu hamulcowego jest gumowa elastyczna uszczelka, która przetykamy przewód do kabiny. Warto zaczać od strony kabiny przy użyciu cienkiego drutu, wysunać drut do komory silnika, przymocowac do niego przewód i wciągnać do kabiny. Aha, żeby dostac sie do tej dziury od strony kabiny trzeba odkrecić pokrywę w nogach pod deską od strony kierowcy. Od razu odkręć pokrywę przy klamce od otwierania maski. Samej klamki chyba nie zdejmowałem. jak zanurkujecie pod auto to po lewej stronie od pedałów będzie widac chyba dwa jakies moduły i dziurę z gumową uszczelką.
7. Mając już przewód z pinami w kabinie staramy się wypiąć dwie wtyczki z modułu świateł, jedna jest do prawej strony auta a druga jest do lewej strony auta. Wtyczka jest na tyle i niełatwo sie do niej dostać, ja chyba poluzowałem lekko moduł na śrubach. Żeby wypiać wtyczki na ich obudowie jest cos w rodzaju takiego suwaka poruszającego sie po łuku, trzeba przesunać i wtyczka wychodzi.
8. Z wtyczki trzeba zdjać obudowę, nie pamietam już jak i ukazuje sie kostka z ponumerowanymi gniazdami na piny. U mnie właśnie po jednym brakowało w każdej z kostek. Nie pamietam jakie to były numery pinów, trzeba sprawdzić w instrukcji montażu.
9. Wpinamy przewód z pinem na końcu w kostke, układamy ładnie kable (po drodze cały czas wiązke trzeba było mocowac opaskami, żeby wygladało i żeby kabel nie był luźno).
10. Zakładamy obudowę na wtyczkę, wpinamy w moduł i wszystko składamy do kupy.
11. Czas na wymianę włącznika świateł, zaczynamy od zdemontowania listwy ozdobnej nad włącznikiem, zaczynamy od strony kierownicy a nie drzwi.
12. Po zdjęciu listwy wyciągamy delikatnie włącznik, jest wsadzony w deske na wcisk na takich metalowych bolcach. podmieniamy włącznik na właściwy i składamy wszystko do kupy.
13. U mnie po naciśnięciu przycisku na włączniku na desce zapaliła sie kontrolka od właczonych halogenów. Zostaje zakodowac kompem wyposażenie, żeby modul je widział i żeby światła działały.

Jesli ktos będzie potrzebował jakiejś dodatkowej pomocy to służe radą.

AUTOR NATEK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2018, o 23:20 
Offline

Dołączył(a): 25 wrz 2017, o 01:45
Posty: 68
Jak można zmienić żeby w zegarach zadana prędkość tempomatem pokazywalo w km/h bo mam mls


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2018, o 21:17 
Offline

Dołączył(a): 4 gru 2017, o 22:25
Posty: 5
Moduł komfortu z Anglika.
Szyby tylne działają na odwrót. Jak wciskam lewy przełącznik - otwiera się prawa.
Jak prawy - lewa.

Co trzeba dokładnie przekodowac, żeby działało jak należy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2018, o 20:11 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2018, o 00:22
Posty: 14
boeing napisał(a):
Hej.

próbuję ogarnąć MP3 u siebie (wiem że mogę mieć za stare auto, ale postanowiłem na początku chociaż się rozejrzeć po NCSie)..

WG instrukcji dirty.73 przechodzą punkt 7my włącznie i jak rozumiem dalej powininem wybrać odpowiedni ECU. Z tego co znalazłem na jakichś forach to mam się dostać do moduły CAPPL. Niestety nic takiego nie widzę.. jakieś podpowiedzi ?

poniżej info o kodowaniu mp3:
Kod:
Moduł: CAPPL

Włączenie MP3 (do 09/2005. wymagany update do CAPPL.C08.)

Dodać w FA:
+KMP3

Moduł: CAPPL
MP3_CCC
Full


poniżej moduły jakie widzę:
Obrazek

bardzo możliwe że gdzieś dałem dupy, więc miło by było usłyszeć gdzie o ile infromacji jest wystarczająco dużo..



A jak sprawdzić wersje CAPPL czy mam 08 czy starszą?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2018, o 21:20 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3309
NCS ci to powie ,inpa też

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2018, o 22:40 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2018, o 00:22
Posty: 14
Nie wiem gdzie,nie wiem jak,ale poszukam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2018, o 21:39 
Offline

Dołączył(a): 26 lis 2014, o 20:52
Posty: 137
Nie jestem pewny ale w inpa zakładka ident pokaże ci owe dane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2018, o 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2015, o 22:42
Posty: 210
Panowie, mam pewnie problem z Mini Cooper R50
Auto oryginalne z RLS, lecz bez opcji auto na manetce. Jakiś czas temu zakodowałem drl i jakieś tam pierdoły. Teraz trafiła mi się manetka z opcją "A".
Założona, działa, następne kodowanie BC1 do opcji manetki z auto i dupa !
Światła nie przełączają się w zależnie od natężenia światła. Może ktoś się spotkał kiedyś z Mini i podobnym problemem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 828 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 83  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL