Hej,
Wiec tak trzeba wylutować kość eprom zmienić VIN programatorem, wlutować zakodować vin ( w zegarach vinu nie zmienisz ncs innymi) i twój przebieg później zegary pod wyposażenie i silnik twojego auta, oraz kalibracja tarcz. Można zakodować te z dużym ekranem, pokaż zdjęcia obu to ci powiem czy tarcze można zmienić. Ostatnio zmieniłem u siebie zegary z UK na EU (mam po przekładce bmw więc mam za sobą kodowania airbagów itp) mało tego zmieniłem sobie je odrazu na HIGH co daje super efekt bo mam takie 2 ringi jakby

i jak ustawimy tempomat na tym jednym ringu on się rusza wtedy i ustawia na wyznaczona prędkość. Polecam ;D jak jesteś z podkarpacie około godzina roboty

najgorzej skalibrować wskazówki. O ile zegary możesz mi podesłać i Ci je udziewicze żeby wgrać vin i zrobię kodowanie zdalnie o tyle wskazówki musiałbyś kalibrować sam.
Może być tak że tarcz nie przełożysz, wtedy musisz sobie ogarnąć zegary EU, tarcze muszą się zgadzać co do skali obrotów i prędkości