Teraz jest 20 sie 2018, o 14:03

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 paź 2014, o 14:45 
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2014, o 19:56
Posty: 2
Niestety u mnie wszędzie sucho, nigdzie nie zbiera się woda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2014, o 16:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2013, o 09:08
Posty: 524
Lokalizacja: Katowice
Masz E38?? zdejmowales obudowę pod maską kompa DME? sprawdzałeś wtyczkę pod rynienką odporwadzającą wodę? wypinałes tą wtyczkę i sprawdzałeś czy jest tam sucho?? ja miałem jakiś 1 mm wody po wypięciu wtyczki, druga sprawa - jak często ci gaśnie?? spróbuj wypiąć wtyczkę od czujnika wału i pojezdzij, nie będzie mocy ale będzie jezdzic , da radę i sprawdz czy wtedy gaśnie, często jest tak ze komp nie pokazuje uszkodzonego czujnika wału a wina właśnie w nim leży

_________________
Obrazek
image hosting adult


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2014, o 23:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:49
Posty: 146
czesc! odnowie troche temat :D
wczesniej mialem wypadajacy zaplon na 5 cylindrze i blad zaczal sie nasilac z przyjsciem zimniejszej pogody( im zimniej tym gorzej).na poczatku byl to sporadyczny blad, po usunieciu mogl dopiero po tygodniu wrocic...na dany moment jest gorzej :evil: wypadaja zaplony na wszystkich cylindrach( bledy 241, 239, 240, 238, 243, 242) plus blendy lambd (228, 227 i 202, 203). Oczywiscie najgorzej jest rano odpalanie na zimnym silniku ( trzymam na obrotach z 15 sekund zeby deczko sie rozgrzal wtedy ok) , na cieplym dziala ok nie am problemu z odpalaniem pracuje rowno, na jalowym czuc wibracje.

Swiece sa nowe, gdy wybijalo na 5 cyl. zaplon zamienialem cewki miejscami ( caly czas wybijalo na 5),przepustnica i silniczek krokowy i disa sprawdzone...
lzej bylo mi all sprawdzac jak wywalalo tylko jeden cyl...
bylbym wdzieczny za pomoc co krok po kroku sprawdzac i robic....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2014, o 23:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2013, o 10:23
Posty: 1134
Lokalizacja: Sosnowiec
A jak wymieniales swiece to sprawdzales fajki nie tylko wzrokowo ale lekko sciskajac konce czy nie maja pekniec.
Bo mialem podobny problem przed i po wymianie swiec, nawet na jednej nowej swiecy po dwoch dniach pekla porcelana winowajca okazaly sie fajki. Po wymianie swiecy oraz fajek i uzyciu smaru beru zkf 01 problem znikl.

_________________
BMW E46 323i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2014, o 23:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:49
Posty: 146
nie....fajki zobaczylem tylko wizualnie wyglodaly calkiem ladnie wiec nie sciskalem. jutro sciagne i zobacze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2014, o 23:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2013, o 10:23
Posty: 1134
Lokalizacja: Sosnowiec
benii napisał(a):
nie....fajki zobaczylem tylko wizualnie wyglodaly calkiem ladnie wiec nie sciskalem. jutro sciagne i zobacze

To zobacz bo moje tez wygladaly dobrze, jesli beda pekniecia to od razu sprawdz swiece bo moga miec juz pekniecia na porcelanie.
Daj znac jutro.
Pozdro

_________________
BMW E46 323i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2014, o 02:49 
Offline

Dołączył(a): 15 lis 2014, o 00:06
Posty: 817
Mówiąc szczerze, był by to duży zbieg okoliczności, że akurat wszystkie fajki, lub świece powodowały by wypadanie wszystkich zapłonów, ale wykluczyć się tego nie da. Znalazłem taki dość ciekawy tutorial, mam nadzieję że pomoże w rozwiązaniu problemu.

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=897616


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2014, o 16:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:49
Posty: 146
Domin napisał(a):
To zobacz bo moje tez wygladaly dobrze, jesli beda pekniecia to od razu sprawdz swiece bo moga miec juz pekniecia na porcelanie.
Daj znac jutro.
Pozdro

kolego sprawdzilem te fajki, i sa ok a przy okazji i swiece tez ok.


G777 napisał(a):
Mówiąc szczerze, był by to duży zbieg okoliczności, że akurat wszystkie fajki, lub świece powodowały by wypadanie wszystkich zapłonów, ale wykluczyć się tego nie da. Znalazłem taki dość ciekawy tutorial, mam nadzieję że pomoże w rozwiązaniu problemu.

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=897616


hmm... ciezko mi sie wojuje z tym angielskim ale temat bardzo dobrze i dokladnie opisany... dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2014, o 17:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2013, o 21:26
Posty: 3264
a ja tak myślę...czujnik wałka ssący albo wału korbowego....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2014, o 19:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2014, o 22:49
Posty: 146
dirty.73 napisał(a):
a ja tak myślę...czujnik wałka ssący albo wału korbowego....

hmm... czytalem ze z tym czujnikiem walu korbowego to troszke objawy inne( muli, nie wchodzi na obroty, problem z odpalaniem) ,
a nie powinno wywalac jakichs bledow odnosnie tych czujnikow?
a mozna jakos gdzies sprawdzic (inpa, dis) te czujniki?
myslicie ze sonda moze byc martwa ?
Najdziwniejsze jest ze wywalalo zaplon tylko na 5 cylindrze a tu ot tak z dnia wywala wszystkie plus 2 bledy lambda...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL